Zwroty i reklamacje

Reklamacja.

W celu zgłoszenia reklamacji można posłużyć się formularzem reklamacyjnym dostępnym na Domenie internetowej Sklepu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

Reklamacja może być złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, za pośrednictwem korespondencji pocztowej lub osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

Klient, który wykonuje przysługujące mu w ramach reklamacji uprawnienia, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar do siedziby Sprzedawcy.

Dokładna procedura reklamacji została opisana w Regulaminie sklepu w paragrafie 6.

Zwrot towaru.

Klient ma możliwość, w terminie 14 dni, odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów przesyłki zwrotnej.

Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu. Oświadczenia składane jest za pośrednictwem korespondencji pocztowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Dokładna procedura odstąpienia od umowy opisana jest w paragrafie 7 Regulaminu sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl